آرمیتا و آناهیتاآرمیتا و آناهیتا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

ARMITA&ANITA

18 ماهگی

1392/5/27 17:00
نویسنده : مامان و بابا
326 بازدید
اشتراک گذاری

دخترای گل من امروز 18 ماه شدید مبارکه عزیزای من niniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

قرار شنبه بریم واکسن بزنیم من که خیلی استرس دارم چون میگن واکسن سختیه خدا کنه اینم زودی تموم بشه

راستی آجی معصومه هم امروز صبح رفت بلاخره به هر سختی بود تا امروز نگهش داشتیم و شما باهاش کلی دوست شده بودید و باهاش بازی میکردید ولی دیگه نموند و فکر کنم از دست شما فرار کرد از بس گریه میکردید اذیت شد ولی دیروز که با هم رفیتم پارک و کلی به شما خوش گذشت و نمیحواستید از اونجا بیایید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خواب گو
24 مرداد 92 10:47
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARMITA&ANITA می باشد