آرمیتا و آناهیتاآرمیتا و آناهیتا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

ARMITA&ANITA

تولدت مبارک بابایی

1392/1/17 14:02
نویسنده : مامان و بابا
254 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلك

ني ني شكلكني ني شكلكکارت پستال تولد

 

کارت پستال تولد

عشق یعنی کوچک کردن دنیا به اندازه یک نفر یا بزرگ کردن یک نفر به اندازه دنیا

همیشه ماندن دلیل بر عاشق بودن نیست خیلی ها می روند تا ثابت کنند که عاشقند

عشق مانند جنگ است؛ آسان شروع می شود، سخت پایان می یابدو فراموش کردنش محال است

عشق فراموش کردن نیست بلکه بخشیدن است عشق گوش کردن نیست بلکه درک کردن است عشق دیدن نیست بلکه احساس کردن است عشق جا زدن و کنار کشیدن نیست بلکه صبر کردن و ادامه دادن است

عشق با هم زیر باران خیس شدن نیست عشق آن است که یک نفر چتر شود و دیگری نفهمد که چرا خیس نشده است

عشق گلی است که اگر آن را به قصد تجزیه و تحلیل پرپر کنید، هرگز قادر نخواهید بود که آن را دوباره جمع کنید

عشق مثه یه گنجیشک میمونه … اگه محکم بگیریش می میره … اگه شل بگیریش می پره … پس سعی کن یه طوری بگیریش که آروم تو دستات خوابش ببره

عشق مثله یک تیره که درست می خوره وسط قلب آدم نه می تونی درش بیاری نه می تونی بذاری بمونه. اگه درش بیاری می میری اگه بذاری بمونه بازم می میری پس آخرش جون تو می گیره

ن از نیم نگاه سوزاننده ی تو زیر برق آفتاب، از تمامی گرمیت در سردی زمستان، سرخ خواهم شد. لحظه ی جدایی
را نمی شناسم، خداحافظی را معنا نخواهم کرد، سیب سرخی به تو خواهم داد و
دانه ی اناری. دانه ی انارم به تو جان خواهد داد و سیب سرخم به تو محبت.

 

lovemelody.ir 19 300x218 ... دوستت دارم بیش از

 دوستت دارم بیشتر از معنای واقعی کلمه دوست داشتن!

 دوستت دارم چون تو ارزش دوست داشتن را داری!

 

دوستت دارم چون تو نیز مرا دوست می داری!

 دوستت دارم همچو طلوع خورشید در سحر گاه عشق!

 دوستت دارم همچو تکه ابرهای سفیدی که در اوج آسمان آبی در حال عبورند!

 دوستت دارم چون تو رو میخواهم و تو نیز مرامیخواهی!

 دوستت دارم از تمام وجودم ، با احساس پر از محبت و عشق!

 

 

کارت پستال تولد

دوستت دارم بیشتر از آنچه تصور می کنی

دوستت دارم نه تنها برای آنچه هستی بلکه برای آنچه هستم هنگامی که با توام

 دوستت دارم نه تنها برای آنچه که از خود ساخته ای بلکه برای آنچه از من می سازی

 دوستت دارم برای بخشی از وجودم که تو شکوفایش کردی

 دوستت دارم.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARMITA&ANITA می باشد